Sandra Rapo je rođena 1970. god. u Boru, Republika Srbija. Diplomirala je na Ekonomskom Fakultetu, Univerziteta u Beogradu, na smeru Marketing pod mentorstvom prof. D. Vračara i prof. dr B. Maričića. Svoje stručno i poslovno usavršavanje je nastavila tokom svoje profesionalne karijere kako u svojoj zemlji tako i prilikom čestih boravaka na edukacijama u inostranstvu.
Od 2023. godine autor je programa za lični razvoj zaposlenih “Employee Wellbeing Program” i radionice “Formula za non-burn-out by Sandra Rapo”.
Od 2024. godine je i sertifikovani trener, a njena uža specijalnost postaje realizacija obuka usmerenih na: 1. razvoj ličnih i profesionalnih potencijala zaposlenih i osvešćivanja važnosti kreiranja balansa između ličnih dostignuća pojedinaca sa jedne strane i ostvarivanje njihovih poslovnih ciljeva sa druge strane, 2. preuzimanju lične i kolektivne odgovornosti u prevenciji mentalnog, fizičkog i emocionalnog zdravlja, 3. iznalaženju rešenja za kvalitetan „“Wellbeing““ život bez sagorevanja, a pun različitih dobrobiti za svakog pojedinca.
Poslovnu karijeru dugu tri decenije i radno iskustvo sticala je u devet domaćih i inostranih multinacionlnih kompanija na različitim menadžerskim pozicijama: edukacija i razvoj poslovnih i ličnih kompetencija zaposlenih, rukovođenje i promovisanje različitih vrsta biznisa, rukovođenje u svojstvu glavnog i odgovornog urednika nacionalne radio stanice, kreiranje marketinških i brend strategija i njihovo sprovođenje kroz marketinške aktivnosti (ATL, BTL, TTL), upravljanje internim i eksternim komunikacijama, nastupima u medijima u svojstvu PR menadžera kompanija. Učestvovala je u svojstvu konsultanta na različitim domaćim i inostranim projektima iz oblasti razvoja biznisa, kreiranja razvojnih i marketing strategija i regrutacije kandidata pri zapošljavanju.
Kompanije u kojima je tokom prethodne tri decenije obavljala poslovne aktivnosti: TERAKOTA 2023. – 2025. , Izvršni direktor BONITET MEDIA GROUP 2023.-2023., Konsultant za razvoj poslovanja LUKOIL SRBIJA 2015. – 2023., Menadžer za marketing i reklamu GORENJE 2011. – 2015., Kordinator marketinških aktivnosti ROADSTAR RADIO 2008. – 2011., Glavni i odgovrni urednik, direktor prodaje i marketinga EUROPEN 2006. – 2008. , Koordinator marketinških aktivnosti RADIX 2001. – 2006. , Koordinator marketinških aktivnosti JUGOSLOVENSKA KNJIGA 1996.-2001. ,Organizator marketinških aktivnosti BIBLIOTEKA GRADA BGD 1995.-1996., Organizator marketinških aktivnosti
Rapo, S. (2017). Spending on Marketing – Investment or Expense? CORD magazine, 155, 42.
Rapo, S. (2017). Žena lider – Slučajnosti ne postoje. AHA magazin, 14, 86-90.
Rapo, S. (2017). Da, ili možda ne?, Svet osiguranja, 11, 54-55.
Rapo, S. (2018). Kako komunicirati sa milenijalcima?, Controlling magazin, 14, 127-129.
Rapo, S. (2018). Trojstvo veličanstvenih, https://www.instore.rs/sr/issue/419#page-38 In STORE, 5, 36-37.
Rapo, S.(2022).Brend „živi život“ VIP ličnosti na mrežama, Svet bankarstva i investicija, 5,62-63
Rapo, S. (2022). Brend „živi život“ VIP ličnosti na mrežama, Svet osiguranja, 5, 60-61.
Rapo, S. (2022). Prividna moć „igara moći“, Svet bankarstva i investicija, 11, 57.
Rapo, S. (2022). Prividna moć „igara moći“, Svet osiguranja, 11, 63.
Rapo, S. (2022). BIG DATA – personalizovani elektronski zapis potrošača, https://www.instore.si/sr/article/46197/big-data-potrosacev-personalizovani-elektronski-zapis, In STORE, 9, 58-59.
Rapo, S. (2024). Kako preduprediti sagorevanje na poslu?, https://plutonlogistics.com/intervju/sandra-rapo-konsultantkinja-i-kreatorka-employee-wellbeing-programa-kako-preduprediti-sagorevanje-na-poslu/, Plutonlogistic.com, 09.05.2024.
Rapo, S. (2024). Loši međuljudski odnosi mogu da ugroze opstanak kompanije https://biznis.rs/vesti/srbija/losi-medjuljudski-odnosi-mogu-da-ugroze-opstanak-kompanije/, Biznis.rs, 14.05.2024.
© Beogradska bankarska akademija, sva prava zadržana