Marketing menadžment
Diplomirala je 1995. godine na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (smer Marketing) gde je završila i poslediplomske studije, sa prosečnom ocenom 9,50. Akademsku titulu magistar ekonomskih nauka stekla je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, odbranivši magistarsku tezu pod nazivom „Upravljanje ponudom turističkih agencija u savremenim tržišnim uslovima”. U periodu 1990-1994. bila je član međunarodne studentske organizacije AISEC. Član je medijske organizacije jugoistočne Evrope SEEMO (South East Europe Media Organisation) i konsultant u okviru organizacije jugoistočne i centralne Evrope za odnose sa medijima SECEPRO (South East and Central Europe PR Organisation). Radila je kao asistent na projektima Balkan Point i bila predavač na više internacionalnih kongresa iz oblasti marketinga.
Doktorsku disertaciju: „Razvoj i implementacija koncepta integrisanih marketing komunikacija na primeru industrije maziva“ odbranila je 2020. godine na Beogradskoj bankarskoj akademiji – Fakultetu za bankarstvo, osiguranje i finansije. Užu specijalizaciju i sertifikate stekla je u oblastima: „Upravljanje projektima“, „Upravljanje personalom“, „Situaciono liderstvo“, „Veština poslovne prezentacije“, „Analiza investicija u hartije od vrednosti“. Koautor je knjige: „Media Marketing and Business“ u izdanju SEEMO, Beč.
Na Beogradskoj bankarskoj akademiji – Fakultetu za bankarstvo, osiguranje i finansije, angažovana od 2020. godine, kao Predavač van radnog odnosa na master i doktorskim studijama na grupi predmeta iz oblasti Marketinga.
Od 1996. godine, zaposlena je u Naftnoj Industriji Srbije, najvećoj naftnoj kompaniji u jugoistočnoj Evropi. Dugogodišnju kontinuiranu karijeru, od samostalnog referenta do Direktora marketinga i PR-a u delu kompanije koji se bavio ugostiteljstvom i turizmom i bio deo svetske mreže Lufthansa City Center-a, gradila je sa velikim entuzijazmom i liderstvom uz permanentno očuvanje integriteta kako sopstvenog, tako i kompanije u koju je utkala znanje, iskustvo i veštine.
Na osnovu trgovinskog sporazuma Ruske federacije i Republike Srbije, ruska kompanija Gazprom neft kupuje većinski deo državnog kapitala i od 2008. postaje većinski vlasnik kompanije koja od tada nosi naziv NIS Gazprom neft. Većinski vlasnik zadržava najbitnije (core) biznise u kompaniji, te tako 2010. godine gasi organizacioni deo koji se bavio turizmom i ugostiteljstvom – T.A.Follow me Lufthansa City Center, kada sa pozicije Direktora marketinga i PR-a, prelazi u Direkciju maziva na mesto Menadžera za marketing. Od 2020. godine radi na poziciji Eksperta za regionalnu marketing podršku na poslovima razvoja i implementacije marketinške strategije na tržištima u kojima NIS posluje. Organizator je međunarodnih komercijalno stručnih skupova iz oblasti maziva. Govori engleski, ruski i italijanski jezik.
U okviru NIS-ovog programa „Energija znanja“ realizuje predavanja na Ekonomskom Fakultetu Univerziteta u Beogradu iz oblasti pozicioniranja brenda u hemijskoj industriji.
© Beogradska bankarska akademija, sva prava zadržana